Boka vårt bästa pris, bli medlem nu!

Ny stjärna till vårt team på Elite Hotels Servicecenter!

Om tjänsten


Elite Hotels of Sweden är Sveriges största privatägda hotellkedja och vi erbjuder nu möjligheter till arbete som telefonagent på vårt nationella service center med placering i Vasastan, Stockholm.

Som en del i teamet på Elite Hotels service center, svarar du på inkommande samtal gällande rumsbokningar på våra 39 hotell från Kiruna i norr till Malmö i söder.

Vem är du?

Du ska ha en positiv inställning och vara bra på att hantera kunder och samtal per telefon, mail och chatt. Service och bemötande är vår kärnverksamhet så det är viktigt att du har en naturlig serviceförmåga och klarar av att arbeta i högt tempo med bibehållen positiv inställning, effektivitet och kvalitet.

Det är meriterande om du har arbetat inom telefonförsäljning, på hotell eller liknande, men det är i slutändan din personlighet och inställning som väger tyngst. Alla våra bokningar hanteras i vårt affärssystem, och därför söker vi dig som snabbt lär dig nya system.

Praktikaliteter:

  • Arbetstider: Elite Hotels Service Centres öppettider är 8:00 till 18:00 måndag till fredag, arbetspassen kommer att variera mellan dessa tider på ett rullande schema.
  • Start: enligt överenskommelse och gärna så snart som möjligt
  • Lön: enligt överenskommelse
  • Mer info: Vill du veta mer eller är intresserad av att söka; maila Rebecka Hedberg som är ansvarig för Elite Hotels Service Centre på rebecka.hedberg@elite.se. Skriv: ’er nya stjärna’ i ämnesraden.

    Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Om Elite Hotels huvudkontor


På Elite Hotels huvudkontor hittar du koncernstödjande funktionerna IT, Ekonomi, Talent Management, Sälj & Marknad. Elite Hotels är en decentraliserad organisation med självstyrande hotell och vi har som princip att vårt huvudkontor ska fortsatta vara en platt organisation som är flexibel och snabbfotad när hotellen behöver stöd och hjälp för att lyckas ännu bättre i sitt arbete.

Att jobba på Bokning


Vi som jobbar på bokningen är oftast de som har den första kontakten med gästen, därför behöver vi vara experter på att kunna förmedla tillit och kunskap om Elite Hotels. Service för oss handlar om att med stor lyhördhet verkligen förstå gästens behov och önskemål och säkerställa att bokningen uppfyller dessa.

Passar dig som


  1. Är lyhörd
  2. Är säljinriktad
  3. Har god problemlösningsförmåga

Fakta om tjänsten

Rekryterande chef
Rebecka Hedberg
_